divendres, de març 11, 2011

Perdoneu sóc defectuós!

Fins on seran capaços d'humiliar-se i humiliar-nos?

Una alcaldessa es disculpa pel "defecte de parlar valencià"
"M’aviseu i passaré ràpidament al castellà", indica, després que l'alcalde de Vila-real fos esbroncat

L'alcaldessa de Torrent, Maria José Català (PP), durant la seva intervenció fa uns dies en l'acte de proclamació dels candidats locals del PP al País Valencià, va disculpar-se per si se li escapava el "defecte" de parlar en valencià.

Segons explica Somnoticia.cat, Català va dir que "en primer lloc us demano disculpes per si en algun moment em passo al valencià. És la meva llengua materna i tinc aquest defecte. Si ho faig em perdoneu. Em perdoneu, m’aviseu i passaré ràpidament al castellà. Però, no me n’adono, de debò”.

Un moment abans, l’alcalde de Vila-real, Juan José Rubert, havia estat esbroncat quan va iniciar el seu discurs en valencià. “En castellano, en castellano”, van cridar els assistents. Rubert es va passar al castellà.