dijous, de març 23, 2006

He de millorar la meua memòria


Com no parem d'obrir comptes d'internet, blocs, webs, ftps, correus,..., la quantitat de noms d'usuaris i contrasenyes que fem servir pot arribar a ser una bogeria. Però la majoria de les voltes aquests "codis secrets" només serveixen per entrebancar-te tu mateix, així que seria millor que utulitzares sempre els mateixos, llevat d'aquells casos especialment sensibles com els comptes bancaris o els racons d'internet on et deixes les coses que t'estimes. Jo vaig a deixar-me ací una cosa que m'estime per preparar treballs per als meus alumnes:

Here is your registration info:

User name: Albert Caturla
Key: UCAD-VUJV-IGRH

Tampoc passa res que tu la sàpiges, jo la puc utilitzar per activar més d'un ordinador.

La memòria és important tenir-la sempre esmolada, ara acabe de recordar un passeig per la cordoba califal i per la seua mesquita de bon de matí i n'he buscat una foto: increible, però l'he trobada.